Sista helgen på lovet :( !

Sista helgen på lovet!

Sitter o kollar på tv med Robban mamma och pappa :P , Ska väl hitta på något snart hoppas jag ^^, Igår va jag på sjukhuset och kolla om jag skulle få bli nersövd o skrapa bort skiten. Så dom kolla med ultraljud o grejer. Men dom tyckte inte jag skulle skrapa för den va påväg ut. Så sa dom att man kan blöda upp till 6 veckor :S . Fy helvete om jag gör det.. Jag kommer säkert ha oturen och blöda när jag åker utomlands. Men då tänker jag använda tampong!
Fick några tabletter av läkarna igår som va till typ mensverk. Bajs på de !

Efter jag hade vart på sjukhuset åkte jag o käka på vipsen med mamma sen körde hon mig till Marie.
Fredde körde in oss till stan sen gick vi på stan. Fredde drog efter ett tag för han tyckte de va tråkigt. Sen besökte vi donken, men jag o Marie åt ingenting :D *stolt* , Hitta ett par skit snygga skor men fick inte köpa dom för pappa :P , Men tänker görat iaf xD ! Sen kom lilla Robert till mig , eller han hämta mig i stan så åkte vi hem till mig o hade Fredagsmys :D . Men kl 10 ringde Matte o dom och sa att vi skulle komma ut på skäret, Så de blev att åka dit. Kom hem kl 2 på natten där :P haha.. Nää men de va trevligt. Satt o prata en massa. När man kom hem va man duktigt trött, så vi somna på en gång typ. :) . Idag blir de väl att hitta på något med alla :D , Henke va tydligen själv hemma så kanske blir till honom. Eller om man drar till Oskar o Kim snart . höhö!!

Nu ska jag sätta i mina linser o hitta på nått :D  Bye bye



Kollade på talang igår xD ! Gubben som sjöng "Balla balla" ägde ju :P haha.. Och Bert fjärt börja grina två gånger, Såå söööööööööööt ! haha


HATAR MIN JÄVLA FITT DATA !! NÄR MAN SKRIVER SÅ HOPPAR DEN BARA BORT OCH SÄTTER SIG NÅGON ANNAN STANS O BÖRJAR SKRIVA , TYP LÄNGRE UPP :@ BLIR SÅ ARG





Fina skorna jag tänker köpa :P









korvarna vi åt innan vi drg därifrån :) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0