DUM MAGE !

Hallu :)

Idag tog jag mina konstiga tabletter som jag skulle. Kände abslout ingen skillnad, har inte hänt mågonting :S . Blivit skit dålig i magen bara! Funderar på va de kunde ha vart för tabletter. Så imorron ska mamma ringa till sjukhuset och fråga va fan de är som är problemet. Hon sa att de kan bli typ förgiftning om den ligger kvar för länge.. Eller hon hade snackat med hennes kompis. De tackar man ju verkligen NEJ till. På förmiddagen åkte jag och mamma in till stan. Vi fixa ett pass till mig (såg förjävlig ut xD ) haha. Sen åkte vi o hämta mina glasögon :D . Så nu kan jag ligga o kolla på tv innan jag somnar. Guuu va skönt!

Sen åkte jag hem o åt o kolla på tv. En stund senare kom Tessan till mig :) , vid typ 3 skulle vi möta Matte vid konsum sen gick vi hem till honom o kolla på tv. Tessan drog efter ett tag så de blev bara jag o Matte kvar.
Vi drog till konsum o sen hem till mig för jag va lite hungrig, sen kom Markus, Bumbi och någon Jocke och hämta oss. Åkte runt lite! Sen gick jag och Matte till Oskar och Kim. Vi kolla på sveriges värsta bilförare. Fan så kul de programet är xD Hahha.. Den där killen som kör som en tog är ju as skön, o dom där blondinerna xD haha. Ja harreguud!!

NU sitter jag o kolla på supersugen. Ville se den från början men de hann jag inte :P ,

Ska glo vidare nu. Bye Bye :)




Jag o mina nya glasögon :D *stolt*



Hitta lilla Robert i en skolkatalog :P , Han gick i 9an där ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0