Älska solen :)

Tjena!

Har vart i skolan idag :P , jag Marie och Jonna blev utslängda på sista lektionen, eller vi gick frivilligt.. Så jäävla tråkigt :O ! El skit helvete.

på lunchen va vi jätte flummiga, typ garva åt allt. potatismoset va stenhett xD haha.. Har faktiskt vart riktigt skönt idag.. varmt som fan, Jag Jonna och Marie satt och sola ett tag sen gick ja o Marie till stan, sen upp till Martina. Kolla på tv och åt nudlar. Pappa kom in och hämta mig :) , Fick köra hem..
Han börjar bli lite irriterad på att jag inte pluggar så mycke körkort.
Men igår gjorde jag faktiskt de :D . Fick G på Vägmärken på en skiva som jag fick av Tessan :P. Jävligt stolt faktiskt.. Ska ta och plugga lite snart också.
Va o träna igår för första gången på typ 3 veckor xD .. Sköönt faktiskt! Idag orkade jag inte (a) mene ska se om jag pallar imorron.

Har typ tjafsat med Robban också. Känns verkligen inte som jag duger ett smack för honom, ! Sa till honom att han kunde säga till ärligt när jag duger och kolla på.
Så vi får väl se när de blir :) .. Ska inte deppa för de. Orkar fan inte gå ner till botten igen..
Ska iaf gå o prata hos bup snart.. Mene de är nog inte bara jag som ska ändra mig i detta förhållande..
Tycker han kan skärpa till sig lite.. Men han fattar tyvärr inte de "/ ..
Han tror att han gör allt rätt o bara jag som gör fel . Men de är väl ändå inte bara jag som gör så att mitt självförtroende sjunker..
Satt o snacka om självförtroende i skolan idag. Skulle vääädligt gärna vilja va som Jonna..
Hon kan acceptera sig själv o acceptera så som hon ser ut. Skulle också vilja kunna de! Hoppas man kan görat snart !! Bajs bajs bajs..


I söndags va jag Robban och Matte på Boda Borg.. Va ganska kul :) . Man vart ju ganska svettig iaf . haha!! sen åkte jag o Robban hem o myste ..

I lördags va jag o Robban hos Oskar o Kim , sen åkte vi in till stan för o handla lite saker , Tessan Matte o Henke följde med till stan. Sen åkte alla vi hem till Kim o Oskar igen. Satt där o kolla på tv o snutta öl :P , va inte såå gott just den dagen.. hehe!


♥                             



Fan i mig den snyggaste bilden på länge xD haha

Jonna lite snyggt på vänster kanten , haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0