260410

Hallojsan!

Idag har jag vart i skolan för första gången på jätte länge :P , känns de som iaf ! Kom från sthlm i morse och så skulle jag ha med mig fika till skolan :S Bajs på de! Så köpte jag kexchoklad till dom , men typ ingen som åt så slösa bort 50 jävla kr på de.. usch !! Men men , gick lite tidigare från skolan idag för jag skulle till num o kolla om graviditeten va borta, OCH DE VA DEN :D  skönt.
Har smittat Robert med min förkylning också, så nu snorar han som fan :P , fast de hindrar ju inte honom. Han ska ju jobba o ut på krogen nu såatte haha! Duktig pojke.

Efter num skulle jag köra, fick backa runt ett hörn tror jag.Gick ganska bra faktiskt :P . Så nästa gång ska jag bara köra o han ska inte säga så mycke så får vi se om jag kan börja köra INNE i stan :) . Gjorde två permar när jag va där också. Jag känner mig duktig.

I Fredags va jag Henke o Robban på tatueringsmässan i Norrköping. Va inte så jätte kul där inne. Men jag köpte iaf en ny navelpiercing och ett örhänga. :) Sen drog vi ut på krogen där en stund, Henke och jag skulle bara ta varsin drink typ. sen drog vi hem så gjorde Henke ett hål i mitt öra :D , Blev jätte snyggt ! knaka så in i helvete. Va säkert bara för de va uppe i brosket.. Robban skulle ju självklart också göra ett. Så han blev lika fin som jag . Tack Henke :D <333


På lördagen åkte jag o Robban upp till sthlm för vi skulle köra hans pappa o susanne till konserthuset. Kom till södertälje på 25 min :p haha! Bra kört faktiskt. Sen åkte vi hem till hans mamma. Hon hade "tjej fest" där, så jag fick 3 pigelin drinkar, sen ringde Fredde o fråga om Robban kunde köra dom in till stan, så vi fick knalla ut o köra dom :P . Först åkte vi till moonshine o där köpte jag en öl , sen drog vi till Harrys o där vart Madelene full o glad xD ! Va kvar med dom iaf. Ville va med Marie :D haha.. Nää men så de vart en lyckad kväll faktiskt. Ööhm förutom när man kom hem.. Satt på toa ett tag där innan jag somna (a) .

På söndagen gjorde vi inte alls så mycke, typ kolla på saw 6 SKIIIT DÅLIG. Usch så jävla larviga filmer de där är :S !! Sen typ käka dom pizza o jag va lite nyttig o åt kycklingsallad :D . haha!  Sen gick vi väl o la oss vid typ halv 1 :P .. hehe!


Känner mig faktiskt duktig, va ute o sprang förut, de va inte långt men måste börja lungt. Sen träna jag mage som fan hemma. Använde skivan som jag fick av Robban för länge sen :) <3 .. Meeeen nu ska jag sätta på tv o sen sova :) . Natti Natti <3


OM 9 DAGAR ÅKER VI :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0