160410

Tjeena!!


Ligger hemma i sängen o kollar på my super sweet 16 :) . Ikväll blir de grilla o kanske till Oskar och Kim :P , Robban kommer ner nån gång också ^^, hehe !!
Har ju vart värsta snö vädret idag :O . Jääklar va stora flingorna va .. Blää! Men nu är de fint :D

Känner att jag är lite duktig, har gått ner till 59kg och 3 cm runt magen. Wiiie !! Hoppas de håller sig kvar bara xD haha.. Ska köpa en gott och blandat påse idag.. Fredags mys :) hehe.. Men mer blir det inte. Äcklig cola ( Egentligen världs gott) ska jag inte dricka.. Typ miljonton socker i .. Vi har börjat med hälsogrej på idrotten, o då fick vi se hur mycke socker de va i cola :S !

I Onsdags sov jag hos Martina, o de va nästan en mardröm! Hon väckte mig kl halv 1 för hon snarka o prata i sömnen, efter de kunde jag inte somna förens kl 4 så jag tog sov morgon från skolan :P . Annars skulle jag aldrig klarat av hela dagen. Efter skolan där gick jag Marie o Tessan till stures o plugga lite körkort :P . Duktiga vi är :D haha!!

Just nu i skolan håller jag på o löda o grejer.. Nu är jag inne på aluminium, De är hur svårt som helst.. De smälter typ på en gång :O ! Men de är bara o försöka. Haha



JAG ÄR JÄTTE HUNGRIIIG !!!


Kanske blir och va barnvakt i helgen också :P .Till Sofis flickor :D . Dom e söta små ungar såatte =) .. mene nu ska jag kolla på tv .. hej hej

Kommentarer
Postat av: Faster Sofi

Hej..



Du får gärna vara barnvakt en annan gång, Bara o komma o hämta dem =)

i helgen blev det ju inget, var ju fullt upp allat annat.



Ha det bäst! KRAM Sofi

2010-04-19 @ 08:15:35
URL: http://karedo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0