080410

Halloj !

Sitter i min sköna säng som jag inte har gjort på hur länge sen helst :P . Kom nyss hem! Har åkt från sthlm till sjukhuset o därifrån hem .

Fick skit ont i magen igår. Typ som magknip, kunde inte göra ett skit. så tänkte att jag åker in dagen efter om jag fortfarande har ont. Och självklart när man vaknar på morgonen så har man lika ont.. Sen kom Robban hem för han hade vart på hovrätten. Gick inte mer än en halv timme så skulle han iväg och jobba :S . Så jag fick dra till Marie så vi va ute  och gick i några timmar. kl 4 slutade Fredde så han kom o hämta oss i centrum, så åkte vi till han kolla först på Beck sen på någon annan film. Sen drog vi oss till Nyköping. När vi nästan va i nyköping fråga Fredde om vi skulle åka till sjukhuset iaf. Tyckte de va lika bra så vi gjorde de. Typ kvart i 12 kom vi därifrån.. Men fick iaf reda på att jag fortfarande är gravid, eller allt har inte kommit ut. Så jag fick massa jävla tabletter som jag ska ta imorron, för jag fick inte ta dom ikväll för de skulle tydligen göra jätte ont.. Så får se hur jag mår imorron :O

WIIE 3 veckor kvar efter lovet tills vi åket till MALLIS :D . Ska börja träna nästa vecka o käka pulver så man ser hyfsat bra ut iaf.. Just nu känner jag mig som en jävla balong :O . Bajs på de !!

MINA GLASÖGON HAR KOMMIT :D . Ska kolla med mamma eller pappa om vi kan hämta dom imorron :) .. Sköönt de ska bli. Kommer nog se bättre i dom än i linserna, för jag har typ brytningsfel på ögonen..

Meeeeen nu ska jag sova ! Natti Natti <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan, en liten fråga bara. Hur visste du att du va gravid, varför tänkte du att det just va de, hur kändes de liksom innan du kollade upp de. Är lite orolig själv så skulle vela veta! :)

2010-04-08 @ 21:51:41
Postat av: Madde

Svar!



Hej, Jag började fundera när min mens inte hade kommit på 5 - 6 dagar, jag kände inget annorlunda. De va bara mensen som inte kom. Kan va olika för alla. Min kompis va gravid samtidigt och hon hade jätte ont i magen. Om din mens är försenad tycker jag du ska kolla. :)

2010-04-08 @ 22:29:22
URL: http://madelenelinneabirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0