230909

God dag ! ^^

idag hade vi fotbollsturnering, de va inge vidare kul , alla som inte skulle va med på fotbollen skulle gå typ flera kilometer. De orkade inte jag, Marie, Jonna, Jocke, Jerry och Mike så vi tog en sväng till vänster och drog iväg med bilarna till skavsta och sen till donken. Jag och Marie vi skit hungrig, alla satt och åt förutom hon och jag :P . Inga peeeengar! Shit va jobbigt de är. Sen iaf drog vi tillbaka och skulle käka där. Åt jätte mycke! hehe. Nä men de va gott. sen satt vi o kolla på när två klasser körde sen drog jag och marie till busst och vänta på bussen hem. nu gör jag typ ingenting sitter och kollar på ghost whisperer , faktiskt jävligt bra :P ! Hehe.
Jocke jag Jonna och Fager ska upp till stockholm den 16e, vi ska till silvetto. Så nu måste jag spara pengar. finns ruggigt snygga kläder där. Har vart där en gång innan. Men nu ska jag köpa något iaf :P , Fager ska tydligen dricka på vägen upp eller ner xD hha . Skojigt !

Ååh gud va jag hatar den där lilla jävla slampan. Usch blir så äcklad när jag ser henne :O ! "Hej måste sminka mig på morgonen för att dölja mitt fula äckliga ansikte" Ååh shit mogen jon xD .

gaah börjar känna mig som en flicka jag va med förut :S beter mig som henne, de är helt sjukt. Kom och tänka på de på bussen hem nu! Jag har fan blivit helt otroligt jobbig o störd :S , Måste fan ge mig nu ! Bli den normala Madde som inte bryr sig så jävla mycke. Fan va skönt de va förr i tiden när man int brydde sig om något eller va någon annan gjorde. Eller när man va tillsammans med någon kunde man lita på den eller inte bråka om små jävla hor saker. Men nu är de fan kattastrof .Uj uj uj ! Nu ska madde fan skärpa till sig..

Det är nog inte min pojkvän Robert som är toffel, de är nog fan jag som är de. Lilla tanten hos honom har nog lite fel och har fått fel uppfattning om vårat förhållande. Näe såhär ska de inte fortsätta. Madde ska starta om på nytt nu och bli glad :) Måste lyckas med dehär för en gång skull. Brukar aldrig lyckas med saker o ting :O xD . Nu ska jag kolla på that s'70 show . Kanske hittar på någon o skriva ikväll, får la se !


Påsspårej. :P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0