130909

Hallu !

Söndag idag då, Idag har jag o Robban 1 år och 3 månader :) Grattis till oss :P .
Har inte hänt ett dugg idagl. finns ingenting och göra på söndagar. Sitter iaf och äter godis mene gör så jädra ont i tänderna för min tandställning på undertänderna jag nyss satt dit. Suck* Imorron äre skola har sov morgon :D, men jag har inte alls lust och gå. är så trött och skönt o sova länge. typ till 1 halv 2 hela helgen. Sköööönt !
Har iaf vart en trevlig och spännande helg :P HAHA !



FREDAG
I fredags hade de tänkt sig att jag skulle leka med Robban med så blev de inte, han hade annat för sig , så jag bestämde med Matte att jag skulle hem till honom , Senare på dagen blev jag typ sugen på o supa :P , Så de blev till att göra de ist, Jag Tessan Matte och lill Dennis drog till Dennis och satt där o chill festa . Senare på kvällen kom Basse Fia Johan och Bella o hälsade på , riktigt trevligt. Sen drog dom efter ett tag de va kanske vid 8 - 9 . Vi fortsatte o hare trevligt sen började jag bråka med Robban i tele , satte mig utanför o då kom Dennis med 4 shot eller nått o dom va inte alls svåra o ta, jag va arg o då tänkte jag väl inte så mycket :P , Jag blev prutt full som vanligt. Sen vid kanske 11 nångång så drog vi tydligen hem allihopa . Dennis följde mig hem så jag inte skulle hamna någon annan stans. Aa juste Martin kom efter ett tag också. Dennis skulle typ till honom efter han lämnat mig. hehe ! Va en riktig trevlig Fredag :D .

LÖRDAG
I Lördags åkte jag och Tessan upp till stockholm för att jag skulle prata med Robban, bråka väldigt mycket men sen blev de typ bra igen. vi hade inte kollat tåg tider när vi skulle åka hem så de va någon annan som fick göra de, tåger gick 21.56 så vi skulle ha pendeln från huddinge till flempan. Klockan gick vääldigt fort så jag sa till Robban att jag va tvungen och gå, men han ville inte så han höll kvar mig , så blev klockan plötsligt halv 10 , så jag o Tessan fick skynda oss väldigt mycke , men när vi kom typ till centrum viste vi att vi skulle missa den, Så vi sket i den. Sen funderade vi på hur vi skulle komma hem, Tessan kom på att vi kune ta swebus hem, Så vi ringde Martina o kolla om hon kunde kolla när den bussen gick. den gick 22.45 så vi va tvungna att åka in till T-centralen och där har man inte vart så jävla mycket. Robban kom iaf innan vi åkte o sa att vi kunde sova hos honom , men Tessan va tvungen att åka hem. hehe! Så vi tog en tur ner till T-centralen o gick till bussen efter 5min kom de jätte mycke folk som skulle med på den bussen så vi tänkte att vi inte skulle få plats. Så först gick vi därifrån men sen skulle vi iaf kolla om vi fick plats o de fick vi . Typ 160kr för o åka buss :S De tyckte jag va jävligt dyrt. När vi hade de där problmet med hur vi skulle komma från stockholm ringde vi typ alla med körkort o från släckten men ingen kunde o alla hade druckit , så vi tog bussen. När vi kom till Nyköping viste vi inte hur vi skulle kommma därifrån till Nävekvarn så vi börja leta efter cyklar men vi hitta bara en så vi bestämde oss för att gå , men så kom vi på att vi kunde fråga skeden om han kunde köra och de kunde han vi blev väääldigt glada för de, de va jätte kallt o vi va blöta för de börja spö regna i stockholm. När vi/jag kom hem satte jag mig i kolla på tv i kanske 10 min sen gick ja upp o kolla datan sen gick jag o la mig . sov vääldigt gott :D Ganska trevlig Lördag. Alltid jag o Tessan som ska råka ut för massa konstia saker xD haha.



♥Hoppas de blir bättre mellan oss nu Robban ! Orkar inte med de här o inte kunna träffas o skit. Jobbigt värre fakitskt ..♥

                                                                                        ♥Älskar dig Robert Tormund♥


Kommentarer
Postat av: tessan

Grattis haha spännande helg:D vi i sthlm haha ;)

2009-09-13 @ 19:05:50
URL: http://tessanemterhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0