241109

Hejsaan!

Ligger och lyssnar på NRJ skivan och funderar på om jag ska plugga eller inte, va inte i skolan idag. Tog sprutan för gris sjukan. Så jag har riktigt ont i armen, kan typ inte göra ett skit :O . Jahaa tog ur ögonpiercingen förut också. kände att den gjorde vääldigt ont och de va typ svullet hela tiden så jag tyckte de va lika bra :P !
Får se om jag orkar träna imorron ´, mene skulle behöba de faktiskt. :) ! Då blire core , bara träna magen... HÄÄÄÄRLIGT ! hehe. Jag har vart riktigt jävla irriterad idag :S  , Vaknat på fel sida idag eller att jag bara har ..... en gång idag :O .
Jag har märkt att min pojkvän är väldigt mensig idag också, han kanske smittas av .... ;) höhö ! Bir så irriterad på att han bara skyller allt på mig varje gång vi bråkar :s . Han kan inte erkänna att de är bådas fel , nej nej bara mitt. Själv har man insett att de är typ alltid bådas fel att vi bråkar , att vi ör så lika men de kan inte den mannen.. Jag har klippt mig också :D  fast de gjorde jag förra veckan ^^ , Potta eller va de nu heter xD haha. ganska nice, fick iaf bort ganska mycket slitet ! Sköönt. Ska nog köpa sånt där typ silkes droppar elller va de heter . de ska tydligen vara bra för håret :)

I helgen va jag uppe hos Robban, va inte så jätte roligt. Vi hade inte alls mycke och göra. Ingen av oss hade pengar heller. O jag va jätte sugen på att gå på bio, men de gick ju inte ! Mene sent på kvällen i lördags träffade vi Marie Lukas Olle Fredde o någon mer :P , De va lite trevligt iaf . Kom hem typ vid 2 eller nått.
I helgen kommer Robban ner till mig :) , Vi kanske ska basta få mene vet inte riktigt hur de blir . Har inga pengar till dricka heller :S , INge vidare roligt då :P , Hoppas Robban har fixat ihop pengar så vi kan gå på bio iaf (a)

Rooooobert du vet att jag älskar dig ;) haha . .

Mjahaa snart bär de av till rättegång , haha :D ! Lite roligt. Jag och Robban kommer ha hejarklack iaf xD , ahah! Fredde och Marie ska fixa popcorn :P . Lite roligt ! haha. Nää mene Man ska väl inte skriva ut så mycket här på internet xD , Folk som geekar just de här jag skriver :P töntigt ^^, haha. Får väl la se hure går för flicka o pojke lille :D .

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det vet jag ju :) jag älskar dig också <333

2009-11-25 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0