271209

....^^...
 -
Jahaja, sitter hemma med robert kl 3 på natten/morgonen :P haha. geekar data båda två xD haha. Har vart i Norrköping idag, köpte en tröja o en schal ( stavning? ) Sen åkte vi hem o käka o sen åkte Robban upp till sthlm för o lämna Jockes bil så han fick köra mig o Martina till Henke :) . Satt o rökte vattenpipa o hade trevligt. Sen åkte Henke o Matte pulka bakom bilen, riktigt kul va de xD :p haha. Imorron ska vi åka in till stan typ Jag Robban Henke Matte Jocke Jonna och Martina :P haha. Jag o Jonna ska kolla kläder o skor :) . killarna kommer väl typ dö av uttråkning xD haha,. Funderar på o köra uggs imorron , om jag hittar några fina^^, dom e så sköna :P höhö!
Igår så åkte Jag Robban Hanna Jocke o Rasmus till jönköping/smålandsstenar ^^, Rasmus skulle köpa en bil o vinterdäck. trevlig resa :P haha. Hanna va lite rolig där ett tag, viste inte riktigt va hon gjorde när hon skulle kolla på sin finna xD, ett gott skratt fick man :D haha. Vi kom hem typ vid 2 på natten, så hade suttut i en bil i 12 timmar :O , Damn va ont i röven o ryggen jag hade efter de. Haha!


Fick en ny jacka av pappa härom veckan, skönt o slippa o gå o frya i min gamla jackjävel. På Måndag ska jag o Robban börja gymma. känner att jag verkligen behöver de.. Har inte tränat på jätte länge. Är ganska förkyld så får ta de lite lungt. Men de går nog bra ^^, På måndag ska jag till tandläkaren också, lida lite lätt sådär. Dom ska typ spänna o sätta dit en tjockare tråd. Längtar verkligen tills jag får ta bort den. Börjar tröttna ganska mycke på den nu, har haft den i över ett år nu, och ska typ ha den i ett år till :s .
 
-

På nyår blir de hemma hos Henke :) Snällt ! funderar på vad man ska dricka. Vill ju ha något speciellt till nyår liksom :P hehe. Lite smått sugen på smirre :) , Men får se.. Robban glömde ju självklart o hämta mina öl hemma hos Fredde så måste ju fixa nytt iaf.

Snälla Hanna har hjälpt mig med min blogg, tror inte hon är riktigt klar än, riktigt snällt :) ! Den blir jätte fin. tack Hanna :) !


Madelene Älskar Rober ♥

Här har vi en riktigt bra låt :D ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja fan va du garva :P det är lugnt, nej vet inte tänkte rota runt och leka lite med bloggen men du får säga vad och hur du vill ha och så och skicka lösenordet till mig igen för har glömt det XD

2009-12-28 @ 21:12:19
URL: http://hannamfriberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0