091209

Tjaao!

Idag blev de kiropraktorn, skit läskigt o knäcka nacken o ryggen :O , men de känndes bra efter :) , Fick reda på¨att typ inte höft eller nått i svanken är snett, sen att mitt ena ben är typ 1cm kortare än de andra :O , sen att ett revben på varsin sida av ryggen sticker för långt ut i ryggen, därför jag har ont. sen måste jag börja träna mera rygg så ska börja på gym också xD haha. och så måste jag träna bäckenbotten ^^, hade väldigt dåliga muskler där :P haha ! Jag skulle typ höra av mig till honom efter jul och där någonstans om jag fick ont igen. Känner fortfarande lite i ryggen, men de är väl för de dåliga musklerna xD haha.. Sen blev de skolan. hade ganska kort dag. Va faktiskt ganska skönt ! Efter skolan satt jag o Jonna och vänta på att Jocke skulle sluta. Hade lite mycke överenergi xD haha. jaa fy fan ^^. Sen åkte jag och Jonna hem till mig käka lite kolla på tv sen drog vi upp till Henke o rökte vattenpipa med Henke o Matte. Sen senare så kom Jocke o berätta något för Jonna o hon blev jätte ledsen, vet inte riktigt vare va där , så dom drog. sen drog Matte så kom Tessan o Martina ist ^^, haha! Henkes mamma fråga om jag va gravid ja ba näää jag är tjock xD hahaha. Tare som en komplimang ;) mohaha. hade en trevlig kväll där :) <3 ... Saknar Robert, men får träffa honom imorron :D , Ska på rättegång xD haa. skoj skoj^^, har engelska prov imorron också. Kommer säkert gå åt helvete som vanligt. Tycker inte om engelska prov :S. Robert älsk kanske ska sova hos mig imorron :D:D Om jocke kan hämta honom :P  haha. wiie :) , Fast ska kanske inte hoppas för mycke :S .
Jaha nähe nu sitter man o väntar på att Robban ska ringa, sen ska jag väl soova :) , ska upp ännu tidigare imorron :O måste duscha. brukar aldrig duscha på morgonen för jag vet att jag aldrig orkar de . höhö !


Robert älskling, Älskar dig mest av allt på hela denna jord! vad skulle jag göra utan dig?! Du betyder så otroligt mycke för mig. Jag hoppas du vet det. Har aldrig älskat någon så mycke som jag älskar dig. Jag är så glad att jag träffa dig den där sommaren när du och Ricke hämta mig :) . Du har den absolut största platsen i mitt hjärta. Du har liksom snott mitt hjärta :P :) , saknar dig varje dag varje sekund som går. Du är bäst Robert. Älskar dig över hela mitt hjärta . / Din Madde ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0