081209

Tjeena!

Har precis ätit nudlar, *muuuums* :) . Har tränat idag också, de va riktigt jävla roligt. vi hade någon annan tränare idag för den vanliga va typ sjuk . Nä men de va skit roligt, roligare steg o jobbigare vare också :D .
Hade verkstad hela dagen idag, vi "julpysslade" fick göra vad vi ville :) Så jag gjorde någon marsall (stavning?)  grej, eller gjorde två stycken. Den ena vart bra men den andra vart inte så bra ^^,
Käkade hamburgare till lunch idag (a) :P haha . De va smaskens! Blev väckt kl halv 2 i natt av att minb pojkvän ringde mig, vart inte så glad :P . Imorron ska jag till kiropraktorn med min rygg o nacke, ska bli intressant. har aldrig vart hos någon sån, ska bli skönt o få berätta hur ont jag har i ryggen o nacken, och får se om han gör något åt de, man får hoppas :) ´. Har vart en ganska jobbig dag idag, pågrund av Mr R . Tycker de börjar gå lite överstyr nu faktiskt. vill att de här förhållandet ska va bra....! Uj uj uj. OOOOOH vad jag längtar till helgen :O :P , Lucia crusiiing i stockholm :D . Häääftigt ;) hahah ! På söndag har jag o Robban ett och ett halft år :D <3 , Så vi hade nog tänkt gå på bio då :) *myyys* . Men lite tråkigt är de att han jobbar både fredag o lördag, så jag ska väl antagligen leka med Fredde o Marie :) :P , Men de blir nog trevligt^^ höhö!
Jahaja fjantig rättegång på torsdag då, wohoo ser verkligen framemot de .....eller inte ! orka bry sig om de egentligen xD faan, larvigt.. OMG my boob have been touch :O :O :O . hahaha xD !



Nääe mene snart ska väl Madde gå o duscha sen lägga sig o läsa. Har en jätte intressant bok som jag läser :) . så måste fortsätta på den höhö!
Jag hoppas verkligen jag får se ändrig på dig bubben, annars pallar inte jag med dehär mer. Du måste förstå andras känslor, och jag menar verkligen allvar! Jag har kunnat ändra på mig, så jag tycker du också borde kunna de. Du ser ju att de blev bättre när jag ändra på mig, att de blev lite lättare.. Då blir de nog ännu lättare om du ändrar inställning och förstår mig! Vill ha tillbaka ditt rätta jag. Den du va förr. Inte den dumma lilla bubben.

Älskar dig Robert Tormund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0