061209

Heello !

Nu har jag suttit och lyssnat på en hårfön i en kvart, och mycke längre kommmer de bli, RObban hade slagit ner ett glas i natt med vatten i så typ allt vatten hamna på min styrtekniksbok. Så han får sitta och torka den nu ;) ..

Idag hade vi tänkt oss åka upp till Robban för han ville träffa hans moster, mene så blev de inte för när vi precis hade ätit fruskort så skrev hans moster att dom precis åkt ut från Huddinge. De va lite tråkigt! Men annars idag har jag ingen aning om vad vi ska göra. Jag är väldigt sugen på o gå på new moon. Men lite häftigare o gå på heron, "-bättre ljud, bättre stolar, bättre sickt, osv" Här i nyköping ser man massa jävla huvuden framför en, så ibland ser man inte filmen.
Jag fick vääldigt ont i magen nu :S , Har haft de lite då och då i helgen . Aj aj aj !!
Gud vilken skön vecka dehär har vart i skolan, typ slutat tidigt varje dag haft sovmorgon varje dag och ååååh skönt !! . nästa vecka blir de vanligt chema igen. På fredagar har vi 2 timmars jävla hål :S Jävligt roligt, eller inte. Finns ju ingenting och göra då.

FREDAG
Robban kom tilll mig i fredags, så hade vi bara en lektion, började 12 och slutade 1 vääldigt skönt. så fick vi tårta också för de va någonting, kommer inte riktigt ihåg va dom sa :P  . Efter skolan åkte jag Marie Fredde och Robban till Freddes garage, Robban hjälpte Fredde me en motorhuv till pontiacen som kommer till användning nästa helg :D . sen åkte jag och Robban till inter sport, jag skulle kolla på jacka men dom som va snugga kosta ju typ runt 2000kr :S , men jag köpte iaf en keps till Robban, (födelsedagspresent) Hehe lite sent men de fick duga :P . Sen åkte vi hem så skulle vi till Willy på fest men vi drog till Henke ist o drack där, rökte vattenpipa osv, senare på natten så gick vi iaf till willy en stund, va väl sådär kul. vi drog hem ganska snart, va trött och kände att de räckte med drickan xD :P .

LÖRDAG
I lördags va vi på dop, lilla Ida skulle döpas. De va lite trevligt :) , mycke gott och äta iaf :P , Hehe! va lite roligt när Jimmy, sofi och prästen stog där uppe med Ida så sa Jimmy "Fan va tung hon är" om Ida, liiiite roligt vare eftersom han svor breve prästen XD hahaha. Efter dopet åkte jag Martina Robban och Tessan till Jonas, vi skulle va barnvakt åt Daniel.  Köpte chips o cola :D , Sen körde vi wii o sen kolla på tv ^^. De blev ganska lugnt. Kom hem typ 1 eller nått :P För Jonas o Jenny va på fest.




Nu har jag sett 3e filmen på "män som hatar kvinnor" faktiskt väldigt bra. Man va tvungen o se 3 efter man sett 2an. uj uj uj spännande :P , Nu är de bara new moon, så olika och bröllopsfotografen kvar :P haha . Alla dom verkar faktiskt bra :) .                      Jaaa och Snart är de julafton :O :P haha. Roooligt^^,

JAG VILL ÅKA TILL FJÄÄLLEEEENN !! Någon som ska dit (a) Kan man få hänka på (a) :) ♣

 
AV KONSTNÄRN ROBERT TORMUND :) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0