240809

Lägger upp en liten bild på mig :)
hallu :) !

Äntligen har man kommit hem, sitter i sängen och lyssnar på min jätte störande hamster som biter på gallret och pappa som snarkar från sitt rum :P :O . Imorron blir det iaf lite äventyr. Får väl se hur de går :). Sniglar och spindlar tycker vi inte om, har råkat träffa på en spindel och en snigler på hem vägen. Blää* Nä men funderar faktiskt på och sova nu. Saknar min Robert ♥ . Natti Natti



( Jag har inte direkt kommit underfun hur man gör här än, skulle gärna vilja göra en egen "designe" på min sida så de blir lite fint. )

Madde Saknar sin Robert <3


Kommentarer
Postat av: emma

Hej madde! :) Emma, robbans kusin här! Jag gör gärna en design åt dig? Jag har gjort ett par så jag kan nog göra dig nöjd.. :) Säg bara till i sånna fall.

2009-08-25 @ 20:17:29
URL: http://emmarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0